بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید؟


جلسات لیزر موهای زائد

آیا می دانید اگر 3 بار در هفته اصلاح کنید ، تعداد جلسات اصلاح شما در طول 25 سال به 3900 جلسه می رسد؟ افرادی که موهایشان سریعتر رشد می کند بیشتر تمایل به اصلاح دارند. اگر مشتاق نیستید که تمام این زمان (و پول) را برای تراشیدن مو صرف کنید ، جلسات لیزر موهای زائد یک گزینه عالی است. ما این روش درمانی را در بهشت کلینیک ارائه می دهیم.

بنابراین ، چند روش درمانی با لیزر لازم است؟ چند هزار کمتر از تراشیدن! تعداد دقیق آن به بدن و ناحیه ای که دوست دارید درمان کنید بستگی دارد. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می تواند به شما در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز کمک کند.


لیزر موهای زائد چیست؟

این روش درمانی یک روش موثر برای از بین بردن موهای ناخواسته است. این فناوری از پیشرفته ترین نور برای هدف قرار دادن فولیکول های مو در اعماق پوست استفاده می کند ، جایی که سایر روش های حذف مو نمی توانند به آن برسند. فولیکول های مو وظیفه تولید موها را دارند. با تغییر آنها ، این روش درمانی می تواند پوستی صاف و بدون مو به شما بدهد.


لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟


لیزرهای درجه پزشکی تأیید شده توسط FDA ما در پالس های کوتاه پرتوی بسیار متمرکز از نور منتشر می کنند. لیزرها به رنگ حساس هستند و باعث می شوند نور جذب ماده رنگی ملانین در موهای شما شود. وقتی موهای شما نور را جذب می کنند ، به گرما تبدیل می شوند. سپس گرما فولیکول مو را تغییر می دهد. چند روز پس از درمان ، موها می ریزند و فولیکول قادر به تولید موهای دیگر نیست.


آیا الیزر موهای زائد بی خطر است؟


کاملا! نوری که لیزرها ساطع می کنند به سمت موهای شما جذب می شود ، نه به بافت اطراف آن. بنابراین ، بدون آسیب رساندن به پوست می تواند موهای شما را از بین ببرد. این درمان غیرتهاجمی است و نیازی به خرابی ندارد. می توانید بلافاصله پس از ترک پزشکی ما به کار و فعالیت های عادی خود برگردید.

وقتی این روش با سایر روشهای از بین بردن مو مقایسه شود ، این روش درمانی بی خطر تر است. نیازی نیست که گاهی اوقات خودتان را با رایزر برش دهید. مانند مواد کرم موبر هیچ ماده شیمیایی برای تحریک پوست شما وجود ندارد. برخلاف اپیلاسیون ، لیزر درمانی باعث ناراحتی موهای زائد ریشه از طریق موم داغ نمی شود. اپیلاسیون همچنین خطر کشیدن لایه بالایی پوست شما را به همراه دارد ، به خصوص اگر این عمل اشتباه انجام شود.


از چه نوع لیزرهایی استفاده می شود؟


انواع مختلفی از لیزرها برای این روش درمانی وجود دارد. ما از لیزر الکس استفاده می کنیم زیرا ایمن ترین و موثرترین گزینه است. این فناوری از طول موج دوتایی بهره می برد و از دو لیزر مختلف برای از بین بردن موهای شما استفاده می کند. عملکرد دوگانه ، اثر لیزر را افزایش می دهد و ما را قادر می سازد جلسات شما را سریعتر از لیزرهای دیگر انجام دهیم.


چه کسی کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی است؟


این روش درمانی برای افراد از هر نوع پوست و رنگی بی خطر است. زنان و مردان می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. وقتی بین رنگ مو و سایه پوست شما تضاد وجود داشته باشد ، بسیار موثر است. خبر خوب این است که این بدان معنی است که روی تاریک ترین و قابل مشاهده ترین موها بهترین عملکرد را دارد. برای افزایش اثربخشی درمان ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب در زمان منتهی به هر جلسه خودداری کنید.


به چند جلسه جلسه نیاز دارید؟


این به بدن شما بستگی دارد


هر کسی مقدار متفاوتی از مو دارد و موی همه با سرعت دیگری رشد می کند. برای خلاص شدن از شر تمام موهای ناخواسته شما در یک منطقه خاص ، باید چندین جلسه متناسب با چرخه رشد موهای شما را برنامه ریزی کنیم. ما همه موارد چرخه رشد مو را در یک لحظه توضیح خواهیم داد! تعداد جلسات لیزر موهای زائد مورد نیاز افراد به فرد دیگر متفاوت است زیرا بدن همه متفاوت است.


ناحیه ای می خواهید درمان شود


بعضی از نواحی بدن بیشتر از جاهای دیگر به جلسات احتیاج دارند. مناطق متداول برای زنان شامل موارد زیر است:

    پاها
    زیر بغل
    نواحی صورت
    خط مایو
    منطقه برزیلی

برای بیشتر این مناطق ، 4-6 جلسه کافی است. به ندرت اتفاق می افتد که بیماران به بیش از 8 جلسه برای دریافت نتیجه مورد نظر خود نیاز داشته باشند.
نتایجی که می خواهید بدست آورید

در حالی که بیشتر افرادی که جلسات لیزر موهای زائد انجام می دهند می خواهند از شر تمام موهای ناخواسته خود خلاص شوند ، برخی فقط می خواهند مقدار آن را کاهش دهند. افرادی که نیازی به برداشتن کامل موهای خود ندارند ، به جلسات کمتری نیاز دارند.

به عنوان مثال ، بعضی از آقایان یک یا دو جلسه برای صورت خود درخواست می کنند. به جای از بین بردن همه موها ، این فقط باعث کاهش تعداد آنها می شود و اصلاح آن آسان تر می شود. این مزیت برای آنها این است که اگرچه هنوز هم می توانند ریش خود را حفظ کنند اما سوختگی رازر کمتری خواهد داشت.


همه چیز درباره چرخه های رشد مو


برای درک اینکه چرا شما در وهله اول به چندین جلسه درمانی نیاز دارید ، مهم است که چرخه رشد مو را درک کنید. وقتی جلسات لیزر موهای زائد را به بیماران ارائه می دهیم ، برنامه درمانی آنها را مطابق با چرخه رشد موهایشان تنظیم می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه موها قابل درمان هستند.


مراحل مختلف رشد


هر مویی که دارید به صورت چرخشی مراحل زیر را طی می کند:


آناژن

در طول این مرحله ، موها در بالای سطح پوست شما فعال و قابل مشاهده هستند.


کاتاژن


در این مرحله بعدی ، موها از حالت فعال رشد می کنند و به حالت آرام می روند.


تلوژن


مو در این زمان خفته است. در پوست شما باقی می ماند ، اما بالای پایه قرار می گیرد. در زیر آن ، فولیکول شروع به تولید موی جدید می کند.


اگزوژن


در طول این مرحله ، موها خود را می ریزند. با از بین رفتن ، مورد جدیدی که در مرحله تلوژن زیر آن رشد می کند می تواند به سطح زمین بیاید.
چرخه های رشد مو چگونه بر تعداد و زمان جلسات شما تأثیر می گذارند
ما جلسات شما را با مراحل رشد مو هماهنگ می کنیم

در هر لحظه ، در هر مرحله از چرخه موجود بر روی بدن به طور همزمان مو دارید. در حالی که برخی از موها می ریزند ، برخی دیگر به شدت در اوج خود هستند. این تضمین می کند که شما همیشه مقداری مو قابل مشاهده دارید. متأسفانه ، برای آن دسته از ما که ترجیح می دهیم در بعضی مناطق خاص بدون مو باشیم ، حضور دائمی مو آن چیزی نیست که می خواهیم.

جلسات لیزر موهای زائد در از بین بردن موهایی که در مرحله آناژن هستند موثر است. بعد از اولین جلسه ، چند هفته منتظر می مانیم تا جلسه دیگری را انجام دهیم. در این مدت ، گروه جدیدی از موها وارد مرحله آناژن می شوند ، جایی که می توان آنها را درمان کرد. ما روند انجام یک جلسه و انتظار را تا زمانی که شما از نتایج راضی نباشید تکرار می کنیم.
ما مقدار مناسبی از زمان را بین جلسات باقی می گذاریم

هر جلسه می تواند بین 10 تا 30 درصد از موهای شما را از بین ببرد. با هر جلسه ، پیشرفت تدریجی را مشاهده خواهید کرد. برای هدف قرار دادن حداکثر تعداد موها در طول هر جلسه ، بهتر است آنها را با فاصله 4 تا 6 هفته از یکدیگر قرار دهید. این بدان معناست که در بیشتر موارد ، شما می توانید در کمتر از یک سال در منطقه انتخابی خود بدون مو باشید.


جلسات پیگیری


بعد از اتمام جلسات اولیه ، بیشتر افراد فقط باید سالی یک یا دو بار برای درمان های لمسی مراجعه کنند. برای برخی از افراد ، تماس کمتری نیز لازم است.


مزایا

این باعث صرفه جویی در وقت می شود

برای بسیاری از مناطق بدن ، این روش درمانی می تواند در کمتر از نیم ساعت انجام شود. برای مناطق وسیعی مانند پاها ، احتمالاً نیازی به حداکثر دو ساعت در ورزش نخواهید داشت. هنگام اصلاح ، ممکن است 15 دقیقه اضافی را زیر دوش بکشید. برای حفظ پوست بدون مو ، می توانید در 25 سال آینده بیش از 3900 بار اصلاح کنید! اگر هر بار 15 دقیقه طول بکشد ، این 58500 دقیقه است که شما هدر می دهید!

مدت زمانی که شما برای استفاده از کرم های موبر صرف خواهید کرد تقریباً همان زمان اصلاح است و لازم است روند با همان فرکانس تکرار شود. اپیلاسیون به دفعات کمتری انجام می شود ، اما نتایج دائمی نیستند و برای رسیدن به وقت ملاقات خود باید فاکتور زمانی را تعیین کنید. وقتی در نظر می گیرید که هر سال برای حفظ پوست صاف با لیزر درمانی فقط به 6 جلسه اولیه و یک یا دو تماس لمسی نیاز دارید ، می توانید ببینید که این روش در وقت شما صرفه جویی می کند.


لیزر موهای زائد باعث صرفه جویی در هزینه می شود


به منظور حفظ یک عمر اصلاح ، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر ، باید محصولات زیادی خریداری کنید. از بین بردن نیاز به خرید ریش تراش ، کرم اصلاح ، افتر شیو ، کرم های موبر و قرارهای مومی هزینه های درمان های لیزر را جبران می کند. به عنوان مثال ، یک عمر اصلاح می تواند تا 10 هزار دلار هزینه داشته باشد. شما می توانید با استفاده از روشهای درمانی لیزر ، این پول را از بودجه خود "تراشیده" و بدست آورید تا به نتایج ماندگار تری برسید.


تحریک را کاهش می دهد


کرم های اصلاح ، اپیلاسیون و موهای زائد برای پوست تحریک کننده هستند. آنها می توانند منجر به بریدگی ، سوختگی ، قرمزی ، موهای درون گرفته و سوختگی رازر شوند. این تأثیرات منفی با این واقعیت افزایش می یابد که روش هایی که باعث ایجاد آنها می شود ، برای حفظ پوست صاف نیاز به تکرار مکرر دارند. با استفاده از لیزر درمانی ، پوست شما را از استفاده مداوم ریش تراش ، موم داغ و / یا مواد شیمیایی حل کننده مو راحت می کند.


لیزر مو باعث ایجاد پوست صاف در همه زمان ها می شود


چند بار شروع به پوشیدن یک شلوارک یا لباس شنا کرده اید ، تا متوجه شوید که اصلاح کردن را فراموش کرده اید؟ وقتی از طریق لیزر درمانی خود را از شر موهای ناخواسته خلاص می کنید ، هیچ وقت لازم نیست که اصلاح کنید. می توانید به ساحل بروید ، آستین کوتاه بپوشید و در غیر این صورت بدون اینکه به موهای خود فکر کنید ، به روز خود ادامه دهید.


تعداد جلسات مناسب خود را پیدا کنید


اگر می خواهید بفهمید که برای گرفتن نتایج دلخواه حذف موهای زائد به چند روش لیزر درمانی نیاز دارید ، ما می توانیم یک مشاوره با شما تعیین کنیم. ما می توانیم نوع پوست و وضعیت فعلی موهای شما را ارزیابی کنیم. پس از صحبت با شما در مورد اینکه در چه مناطقی می خواهید درمان شوید ، می توانیم تعداد صحیح درمان را برای شما توصیه کنیم.


به نتایج ماندگاری حذف مو برسید


بنابراین ، برای از بین بردن موهای زائد ناخواسته شما ، چند جلسه لیزر موهای زائد لازم است؟ پاسخ به نیازهای فردی شما بستگی دارد ، اما اکثر افراد می توانند درمان اولیه خود را طی 4-6 درمان انجام دهند.

وقتی جلسات به پایان رسید ، از مزایای بیشمار زندگی بدون موهای ناخواسته لذت خواهید برد. پوست شما سالم تر خواهد بود زیرا تحریک مداوم اصلاح ، اپیلاسیون یا استفاده از کرم های موبر را تجربه نخواهید کرد. شما قادر به پوشیدن لباس هفتم خواهید بود