بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

مزوتراپی: روش، هزینه، عوارض

 

 


 

مزوتراپی یک عمل زیبایی است که در آن مواد درمانی به پوست تزریق می شود. این ممکن است شامل عصاره های گیاهی یا دارویی باشد که به دلایل خاص سلولهای چربی ، ریشه مو ، سلولهای سطح پوست و غیره را هدف قرار می دهد.

- مزوتراپی برای چه استفاده می شود؟

از درمان مزوتراپی می توان برای حل انواع موضوعات مختلف استفاده کرد. این مسائل می تواند از موارد آرایشی و بهداشتی تا برخی موارد پزشکی متفاوت باشد. میزان تأثیر مزوتراپی نیز متفاوت است. نتایج قطعاً در کاهش رسوب چربی موضعی و رشد مجدد مو رضایت بخش است. برخی از اهداف بدست آوردن مزوتراپی عبارتند از:

 مزوتراپی برای درمان سلولیت: سلولیت در اثر عوامل مختلفی از جمله عدم تعادل هورمونی و گردش خون و غیره ایجاد می شود. میزان بیماری را می توان در چهار مرحله مختلف دسته بندی کرد که معمولاً به نحوه ظاهر شدن آن در حالی که در موقعیت های مختلف هستید بستگی دارد. (ایستاده یا دراز کشیده و اگر پوست را نیشگون بگیرید). به منظور حل این مسئله ، معمولاً مزوتراپی برای درمان پوست برای کاهش رسوبات چربی اضافی و بهبود گردش خون ، باعث استحکام بافت پیوندی می شود.

برای درمان رسوبات موضعی چربی: به منظور از بین رفتن میزان چربی ، تزریق مواد خاصی را ایجاد می کند که در مناطق خاصی از بدن علیه چربی کار می کنند. مزوتراپی ظاهراً با تحریک چربی ذخیره شده در سلولهای آزاد شده در حالی که از تجمع چربی جلوگیری می کند ، سلولهای چربی را اصلاح می کند. در مقایسه با لیپوساکشن که یک فرآیند جراحی است ، منظور از مزوتراپی برای کاهش موضعی چربی است که با روش های دیگر حذف آن دشوار است ، مانند دسته های عشق ، چربی زیر ناف شکم یا دو طرف کمر ، زیر چانه. از طرف دیگر لیپوساکشن برای از بین بردن چربی از نواحی وسیعی از بدن مانند باسن ، شکم ، ران و غیره است. برنامه های غذایی و اصلاح سبک زندگی به نتایج مزوتراپی افزوده و از تجمع مجدد چربی جلوگیری می کند.

مجسمه سازی بدن: از مزوتراپی می توان ظاهر پاها ، بازوها ، دست ها ، کمر و شکم را به همراه کانتور بدن و شکل دادن به آن تعریف کرد. برخی از اسیدهای آمینه و ویتامین ها با سفت شدن پوست شل عمل می کنند. این مواد برای از بین بردن اضافی چربی که بیشتر این را تکمیل می کند ، در تزریق گنجانده می شوند.

برای بهبود ظاهر گردن و صورت: در بیشتر مواقع افراد متوجه می شوند که با بالا رفتن سن پوست آنها تعریف و ظاهر جوانی خود را از دست می دهد. این اساساً نتیجه چربی جمع شده ، آسیب ناشی از عوامل دیگر است زیرا نور خورشید باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست ، ایجاد لکه های خورشید ، رنگدانه ها و خطوط ریز می شود. مزوتراپی برای درمان صورت در اینجا با هدف تجدید صورت و گردن از طریق تزریق اسیدهای آمینه خاص و آنتی اکسیدان ها در مناطق خاص انجام می شود. به نظر می رسد این کار با از بین بردن مقدار اضافی چربی رسوب یافته ، سفت شدن پوست و از بین بردن نتایج آسیب پوست در بدن کار می کند. اگرچه نتایج حاصل از جوان سازی پوست موقتی است و باید با کرم های ضد پیری و جوان سازی پوست مناسب تکمیل شود. بهترین نتایج

رشد مو: زنان و مردان به دلیل بیماری معروف به آلوپسی در مراحل مختلف زندگی خود دچار ریزش مو می شوند. این اختلال اغلب می تواند به دلیل سطح بالای دی هیدروتستوترون (DHT) ، تغذیه نامناسب و گردش خون ایجاد شود. برای مقابله با مشکل ریزش مو ، مزوتراپی برای درمان مو ، با بهبود گردش خون ، تأمین مواد مغذی ، فاکتورهای رشد و غیره ، فولیکول های مو را برای رشد مجدد مو در مناطقی از بین می برد که جدیدترین کوکتل تزریقی برای رشد مجدد مواستفاده می شود. درمان ، از طریق روش مزوتراپی به پوست سر تزریق می شود که مستقیماً به ریشه مو رسیده و رشد مجدد مو را تحریک می کند. بنابراین ، در حالی که بسیاری از محصولات را می توان تزریق کرد ، مهم این است که در نهایت چه چیزی تزریق می شود ، که نشان دهنده سود آن است.

درمان با کوکتل مو:  تنظیم فولیکول های موی اپیدرمی با تعامل قدرتمند بین سلول های مزانشیمی و اپیتلیال ایجاد می شود. از این رو فولیکول های مو از چرخه ای از مراحل عبور می کنند ، یعنی. رشد ، گذار ، استراحت و سقوط. سلولهای مزانشیمی فاکتورهای رشد خاصی را ترشح می کنند که محرک نهایی سلولهای اپیتلیال فولیکولی هستند که به نوبه خود تکثیر می شوند و در نتیجه رشد کامل فولیکول های مو ایجاد می شود.

- درمان با کوکتل مو برای درمان ریزش مو

این جدیدترین درمان غیر جراحی رشد مجدد مو است که توسط تیمی از متخصصان پزشکی متخصص ارائه شده است. مخلوطی از فاکتورهای رشد ویژه رشد مو از طریق تزریق چندگانه در مناطق آسیب دیده ، در جلسات ماهانه (8-10) هر کدام درحدود 15 دقیقه و در بازه زمانی 8-10 ماه تزریق می شود. این یک روش درمانی هدفمند است که شامل مولکول های رشد نهایی است ، یعنی: فاکتورهای رشد که مستقیماً در ریشه های مو تجویز می شوند. با عبور از کنار پوست و همچنین موانع خونی ، از این رو ظاهراً باید یک درمان بسیار موثر برای اکثر الگوهای ریزش مو باشد و عملا عاری از عوارض جانبی باشد. این می تواند جایگزینی برای پیوند در مراحل اولیه آلوپسی باشد و همچنین در مواردی که هیچ روش درمانی دیگری موثر نبوده است نیز موثر است.

همچنین می توان از مزوتراپی برای اهداف مختلف پزشکی استفاده کرد. تعداد زیادی از کاربردهای بالقوه وجود دارد. این موارد شامل درمان موارد زیر است:

1. روشن شدن پوست

2. اسپاسم عضلانی

3. آرتروز

4. استرس

5. دیستروفی سمپاتیک رفلکس (RSD)

- مزوتراپی چه مزایایی نسبت به لیپوساکشن برای کاهش چربی دارد؟

برای شروع ، مزوتراپی برخلاف لیپوساکشن که یک عمل جراحی است ، یک روش نسبتاً ساده است. مزوتراپی همچنین از مزایای درمان سلولیت با ایجاد تجزیه آن است ، به طوری که در سایر قسمت های بدن ظاهر نمی شود در حالی که لیپوساکشن سلولیت موجود را حتی بیشتر به چشم می آورد. لیپوساکشن برای مناطق بزرگتر بدن و مزوتراپی فقط در مناطق رسوب چربی موضعی استفاده می شود.

روش درمانی مزوتراپی چیست؟

در کلینیک زیبایی ، درمان شامل تزریق سطحی دارو به ناحیه ای از پوست است که با یک سوزن استاندارد با بیهوشی یا بدون آن درمان می شود. این روش به طور مکرر و در کل سطح پوست تحت درمان با فاصله تزریق حدود یک اینچ انجام می شود. عمق تزریق بسته به علت استفاده از آن متفاوت است. در صورت درمان جوان سازی پوست ، این می تواند بسیار سطحی باشد ، عمیق تر برای تحریک رشد مو و عمیق تر برای انحلال چربی.

تزریقات برای سلولیت و سایر اهداف حل چربی حاوی داروهای حل کننده چربی ، برای رشد مو حاوی فاکتورهای رشد مو و برای حلقه های تیره حاوی فاکتورهای روشن کنندگی پوست هستند. بسته به نوع مصرف ، نتیجه ممکن است 5-15 جلسه یا حتی بیشتر باشد. . هیچ عارضه جانبی گزارش نشده است.

آیا نتایج دائمی هستند؟

خیر ، نتایج مزوتراپی دائمی نیست. این روش را می توان به صورت و در صورت لزوم تکرار کرد ، یا می توان جلسات نگهداری را انجام داد ، یا با داروی مناسب پس از درمان آن را حفظ کرد. در صورت انحلال چربی ، رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی تعیین می کند که آیا مشکل عود کند یا خیر.

آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟

هیچ عارضه جانبی طولانی مدت یافت نشده است. با این حال ، بلافاصله پس از عمل ممکن است احساس سوزن سوزن شدن بر روی پوست داشته باشید و ناحیه برای چند روز زخم یا ملتهب شود. به ندرت ، در صورت عدم پیگیری از سنگ شکم دقیق هنگام تزریق ، عفونتهای مایکوباکتریایی غیرمعمول ایجاد می شود.

- نکاتی که فرد باید بخاطر داشته باشد قبل از تصمیم به انجام درمان های ضد پیری چیست؟

1. ترکیبی از سایر روشهای درمانی همراه با مزوتراپی در بیشتر موارد مورد نیاز است ، که بهترین تصمیم گیری توسط پزشک پوست شما انجام می شود.

2. بسته به علائم درمان و کوکتل داروهای تزریقی ، جلسات متعدد لازم است که از 5-15 جلسه متغیر است. حفظ و نگهداری لازم است

3. هر پوستی متفاوت است ، درست مثل هر فردی منحصر به فرد است. فرد باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد و مجذوب تبلیغات ، نتایج بدست آمده در سایر بیماران ، افراد مشهور و غیره نشود.

4. یک پزشک پوست و زیبایی با سالها تجربه باید پزشک معالج شما باشد.

- درمان با مزوتراپی قبل از عکس ، به نتیجه بیمار مراجعه کنید -

 

 

 

 

 

 

- هزینه درمان با مزوتراپی چقدر است؟

غالباً در زندگی ، خود را نسبت به بدن و ظاهر آن آگاه می بینیم. ما همیشه می خواهیم بهترین حالت را داشته باشیم و احساس خوبی ایجاد کنیم ، اما نقص و نقص ما می تواند مانع آن شود. جراحی زیبایی ابزاری عالی برای تقویت ظاهر و دستیابی به ظاهری است که همیشه امیدوار بوده ایم. مزوتراپی یکی از این روش های زیبایی است که می تواند به ما کمک کند تا با بسیاری از مسائل مانند سلولیت ، رسوبات چربی و ریزش مو مقابله کنیم.

هر عمل زیبایی سرمایه قابل توجهی از پول سخت بدست آمده شماست. اگر تصمیم گرفته اید که به دنبال درمان مزوتراپی باشید ، مایلید که از هزینه های این روش آگاه شوید. هزینه درمان مزوتراپی در مورد شما به منطقه خاص و هدف از درمان مورد نیاز بستگی دارد. قبل از شروع درمان باید روش ، هزینه ها و نتایج را با جزئیات با پزشک در میان بگذارید. همیشه یک پزشک و کلینیک معتبر برای درمان های زیبایی خود انتخاب کنید تا هرگونه عوارض یا خطرات را به حداقل برسانید.

بهشت کلینیک به عنوان یک مرکز عالی پزشکی و پیشرفته برای ارائه طیف گسترده ای از جراحی های زیبایی و ترمیمی ساخته شده است. بنیانگذار ما ، دکتر کاظم محقق، یک متخصص پوست در شهرت و آراستگی بین المللی در بمبئی ، هند است. او با دانش پزشکی و مهارت جراحی خود به چندین بیمار در دستیابی به ظاهری که همیشه مورد نظرشان بوده است کمک کرده است. اگر تصمیم خود را برای انجام تحت درمان با مزوتراپی گذاشته اید ، می توانید مطمئن باشید که بهشت کلینیک بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد.

تزریق فیلر

 


 

 

آنها گزینه محبوب برای داشتن پوستی چاق ، جوان و صاف هستند. اما آیا آنها ایمن هستند؟ در اینجا راهنمای ما برای فیلرهای پوستی برای مبتدیان است

فیلرهای پوستی. اگر به فکر به دست آوردن آنها هستید ، یا از آنها صحبت کرده اید و می خواهید بیشتر بدانید ، این خلاصه ای از روش زیبایی شما است که برای کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و سایر علائم قابل مشاهده پیری طراحی شده است.

ما با دکتر محقق صحبت کردیم تا میزان کمتری در فیلرهای پوستی ، از آنچه در طول عمل اتفاق می افتد گرفته تا عوارض جانبی و هزینه احتمالی ، دریافت کنیم.

فیلرهای پوستی چه هستند؟

فیلرهای پوستی تزریق های کوچکی از ژل است که به طور معمول از اسید هیالورونیک تشکیل شده و چین و چروک ها را پر می کند و به بافت نرم حجم می دهد. می توانید در قسمت های مختلف صورت خود فیلرهای پوستی داشته باشید: اطراف چشم ، گونه ها ، دهان و خط فک و همچنین پر کننده های لب که مستقیماً در بافت لب قرار دارند.

فیلرهای پوستی چطورکار می کنند؟

فیلرها اساساً حجم از دست رفته را به صورت و قسمت های چاق و چله شما باز می گردانند ، به طوری که خطوط عمیق صاف می شوند. چرا این مورد نیاز است؟ با پیرتر شدن بدن تولید کلاژن و الاستین متوقف می شود که هر دو به ظاهر جوان کمک می کنند.

متخصصان درمورد اینکه چه زمانی کلاژن را از دست می دهیم بحث می کنند ، اما سن به طور کلی مورد توافق 25 سال است. خیلی جوان ، درست است؟ سپس سطح کلاژن و الاستین شما با حدود 2٪ در سال کاهش می یابد و بدن در اواخر دهه بیست سالگی تولید آن را به طور کامل متوقف می کند.

دوام فیلرهای پوستی چقدر است؟

این امر به نحوه واکنش بدن و استفاده از اسید هیالورونیک بستگی دارد ، اما بیشتر پرکننده های پوستی بین شش تا 18 ماه دوام می آورند.

آیا فیلرهای پوستی عوارضی دارند؟

دکتر محقق می گوید: "اشتباه گرفتن عوارض جانبی در واکنش برای مشتریان آسان است ، بنابراین درک اینکه چه عوارضی را می توان انتظار داشت بسیار مهم است." عوارض جانبی موقت - مواردی که پس از تزریق صورت کاملاً طبیعی هستند - می تواند شامل موارد زیر باشد: تورم ، قرمزی و حساسیت.

بعد از عمل کمی احساس ناراحتی ، قرمزی و کبودی کاملاً طبیعی است. واکنشها بلافاصله پس از تزریق سوزن رخ می دهد و می تواند شامل موارد زیر باشد: قرمزی ، تورم ، درد ، خارش ، کبودی و حساسیت به لمس در محل تزریق.

این واکنش ها معمولاً خفیف تا متوسط ​​بوده و معمولاً اندکی پس از تزریق ناپدید می شوند و معمولاً چند روز پس از تزریق در پوست برطرف می شوند.

آیا فیلرهای پوستی درد دارند؟

هنگام تزریق مواد پرکننده به صورت ، ممکن است کمی ناراحتی وجود داشته باشد. اما ما با استفاده از کرم بی حسی قبل از درمان این را به حداقل می رسانیم. برای تسکین بیشتر و کاهش هر چه بیشتر درد ، مواد پرکننده ما حاوی بی حس کننده موضعی از قبل مخلوط شده هستند. '

 

آیا انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد؟

همانطور که در بالا گفتیم ، متداول ترین نوع پرکننده صورت اسید هیالورونیک است ، ماده طبیعی موجود در بسیاری از مناطق بدن از جمله کره چشم ، مفاصل و پوست که می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. مواد پرکننده صورت هیالورونیک به حفظ فرم کمک می کند ، فرورفتگی های پوست را یکنواخت کرده و باعث آبرسانی می شود.

پزشک می افزاید: "پلی کاپرولاکتون" (PCl) یا الانسه Ellanse یکی دیگر از فیلرهای محبوب است که به عنوان محرک کلاژن عمل می کند. ‘هنگامی که در مکان های استراتژیک صورت تزریق می شود ، باعث ایجاد واکنش طبیعی بدن برای تولید کلاژن می شود که نتیجه ماندگارتر شما را فراهم می کند. '

آیا تفاوتی بین بوتاکس و فیلر وجود دارد؟

بله ، 100٪ تفاوت بین بوتاکس و فیلر وجود دارد! بوتاکس عضلات کوچک صورت شما را از ایجاد حرکاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند ، متوقف می کند ، در حالی که فیلرهای پوستی از زیر چروک ها جمع می شوند تا صاف شوند و ظاهر جوانی را تقویت کنند. '

هزینه فیلرهای پوستی چقدر است؟

بنابراین فیلرهای پوستی چقدر شما را عقب می اندازند؟ خوب ، این کاملاً به میزان کار شما بستگی دارد ، کدام فیلر را انتخاب می کنید و چه کسی برای اداره آنها می پردازید.

دکتر محقق به ما می گوید: "بدیهی است که هر کلینیک متفاوت است ، اما قیمت اولیه برای پر کننده های صورت معادل 60 دلار برای هر سرنگ است."

برای تهیه فیلرهای پوستی باید به کجا مراجعه کنید؟

اولین چیزی که باید بدانید ، بیش از هر چیز دیگری ، هرگز در نظر داشتن هر نوع درمان تزریقی در آبگرم یا سالن زیبایی نیست.

 

دکتر محقق در این مورد توضیح می دهد: ‘هنگام ساخت چین و چروک ، صورت دارای ساختارهای حساس اساسی مانند اعصاب ، عروق و چشم است. اگر شخصی که فیلر را انجام می دهد ، آموزش ندیده و مراقب نباشد ، خطر آسیب ، عفونت ، انسداد شریان وجود دارد - که منجر به مرگ و زخم بافتی می شود. از این رو انجام کار توسط یک پزشک مجرب که آناتومی صورت را می فهمد و مناطقی را که باید از آنها اجتناب شود ، بسیار مهم است. "

بوتاکس پیشانی

 

 

 

هر ساله شش میلیون عمل بوتاکس انجام می شود.

 

تقاضا برای درمان های آرایشی ، از جمله بوتاکس و مواد پرکننده ، از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 افزایش یافته است. متخصصان پوست و مو و جراحان پلاستیک این رونق را به بیمارانی نسبت می دهند که می خواهند بهترین چهره خود را برای جلسات آنلاین بزرگنمایی ارائه دهند و همچنین زمان بیشتری را برای حضور در قرارها و بهبودی از معالجه افزایش می دهند.

بوتاکس در حال حاضر محبوب ترین درمان زیبایی غیر جراحی در ایالات متحده است ، با اندازه بازار 4.7 میلیارد دلار. طی 20 سال گذشته ، با انجام بیش از شش میلیون روش درمانی در هر سال ، تعداد روش های آرایشی و بهداشتی بوتاکس بیش از 700 درصد افزایش یافته است.

بوتاکس پیشگیرانه که هم اکنون با هزاره ها رو به پیشرفت است ، متوقف کردن چین و چروک قبل از ایجاد فرصت است. و اگرچه زنان هنوز بیشترین بوتاکس را استفاده می کنند ، مردان بیشتری آن را امتحان می کنند ، روندی که به آن "بروتاکس" معروف است.

من بعنوان یک متخصص پوست با مجوز هیئت مدیره که بطور مداوم درمانهای بوتاکس را انجام می دهم ، اغلب از من سوال می شود که چگونه کار می کند ، چه عواملی به دست می آورد ، چگونه از "بوتاکس بد" جلوگیری می کند و اینکه آیا یک فرد می تواند مقدار زیادی از حد را داشته باشد.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نام تجاری سمی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید می شود. نام های تجاری دیگر برای سموم مشابه شامل دیسپورت، زئومین، نورونوکس، مصپورت و دیستون است. در مقادیر زیاد ، این مواد شیمیایی می توانند باعث بوتولیسم ، بیماری که ممکن است حالت تهوع ، استفراغ و در موارد شدید ، فلج مرگبار عضلات حیاتی را ایجاد کند.

با این حال ، با استفاده از مقادیر کم ، پزشکان با خیال راحت می توانند از سم برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک استفاده کنند.

 

بوتاکس چگونه کار می کند؟

بوتاکس با یک سوزن ظریف به عضله زیر پوست تجویز می شود. سیگنال های اعصاب به عضلات را مسدود می کند. این منجر به فلج موقتی آن عضلات می شود. از آنجا که عضله تزریق شده دیگر نمی تواند منقبض شود ، چین و چروک ها نرم و شل می شوند. با گذشت زمان ، پوست با بهبود کیفیت ، رنگ و بافت نرمتر می شود.

بوتاکس اغلب برای خطوط افقی پیشانی و چین و چروک اطراف چشم - خطوط نگرانی - و خطوط اخم بین ابرو - "11s" استفاده می شود. برای لبها مورد تأیید FDA نیست. چین و چروک های صورت در اثر فشار جاذبه و آفتاب به بوتاکس پاسخ نمی دهند.

هیچ هزینه ای "متوسط" برای بوتاکس وجود ندارد. توزیع کنندگان و تمرین کنندگان نرخ های متفاوتی دارند.

فراتر از کاربردهای آرایشی ، بوتاکس درمانی برای بیش از 20 بیماری پزشکی از جمله اسپاسم چشم ، فلج بل ، سردرد ، تعریق زیاد و بی اختیاری ادرار است.

این روش فقط چند دقیقه طول می کشد. برخی از افراد ترجیح می دهند از کرم بی حس کننده استفاده کنند ، اما بیهوشی لازم نیست و ناراحتی جزئی است. به مدت چهار تا شش ساعت بعد ، بیماران نباید دراز بکشند ، ناحیه تزریق شده را دستکاری کنند یا به شدت ورزش کنند. با این کار بوتاکس از مهاجرت به خارج از مناطق درمانی جلوگیری می کند. اما اشکالی ندارد که بلافاصله به کار خود برگردید یا فعالیت های عادی اجتماعی را از سر بگیرید. به طور کلی اثر کامل بوتاکس یک تا دو هفته طول می کشد ، اما برخی از بیماران بعد از دو یا سه روز متوجه تغییراتی می شوند.

به طور معمول ، این اثر از سه تا شش ماه طول می کشد. با بازگشت تدریجی عملکرد عضلات ، خطوط و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و می توان آنها را عقب برد. با گذشت زمان ، خطوط و چین و چروک های برگشتی معمولاً شدت کمتری دارند عضلات یاد می گیرند که شل شوند و پوست روی آن کمتر چین خورده و چین می خورد.

مواردی که باید قبل از تزریق در نظر گرفته شود

ایمنی بوتاکس برای زنان باردار یا شیرده مشخص نشده است ، بنابراین هیچ یک از دو گروه نباید از آن استفاده کنند. همچنین افرادی که بیماری های عصبی خاصی دارند نباید از بوتاکس استفاده کنند.

هنگامی که یک متخصص این روش را انجام می دهد ، بیماران به طور کلی بوتاکس را به خوبی تحمل می کنند. یک مطالعه اخیر نشان داده است که در صورت انجام درمان توسط متخصص پوست با تایید هیئت مدیره ، کمتر از 1٪ از بیماران با مشکل روبرو می شوند. کبودی موقتی شایع ترین عارضه جانبی است. گاهی سردرد رخ می دهد. آنها طی یک تا دو روز متوقف می شوند. درصد کمی از بیماران ممکن است دچار افتادگی ابرو یا پلک شوند ، اما این معمولاً طی چند هفته برطرف می شود.

از آنجا که آبگرم روزانه و سایر مطب های غیر پزشکی درمان بوتاکس را انجام می دهند ، بسیاری از افراد فکر می کنند تزریق بوتاکس در همان سطح مانیکور ، صورت یا مدل مو است. این مورد نیست. این یک روش پزشکی است که برای دستیابی به نتایج ایمن و خوشایند از نظر زیبایی نیاز به آموزش و تخصص خاصی دارد. بسیاری از پزشکان و متخصصان حرفه ای پزشکی پس از گذراندن دوره آخر هفته تزریق ، درمان های بوتاکس را تبلیغ می کنند. اما این دوره ها به دانشجویان خود می آموزند که با یک الگو مطابقت داشته باشند - و بوتاکس یک درمان "متناسب با همه" نیست. ویژگی های منحصر به فرد و الگوهای عضلانی فرد باید در نظر گرفته شود.

بهتر است یک تهیه کننده باتجربه با دانش گسترده در مورد آناتومی صورت ، چشم زیبایی شناختی و مهارت های پیشرفته انتخاب کنید. یک پزشک دارای مجوز هیئت مدیره بسیار آموزش دیده همچنین به بهترین وجه قادر به کنترل هرگونه عارضه پس از درمان است.

 

آیا می توانید بوتاکس زیادی داشته باشید؟

اگر به یک ارائه دهنده فاقد صلاحیت مراجعه کنید ، مهم نیست که چه مبلغی باشد. گفته شد ، وقتی صحبت از بوتاکس می شود ، کمتر بیشتر می شود. شما می خواهید ظاهری ظریف و طبیعی داشته باشید ، با حرکات زیادی که در صورت باقی مانده است. بیش از حد باعث ایجاد آن ظاهر کلیشه ای یخ زده می شود. اگر بوتاکس در دوزهای کم توسط یک پزشک ماهر تزریق شود ، قابل توجه نیست. و اگر درست انجام شود ، یک درمان خوب با بوتاکس به بیمار مراجعه می کند که به نظر می رسد آرام تر است ، با ابروهای مشخص تر ، چشم های بازتر و پوستی که ظاهر صاف و جوان تری به خود می گیرد.