بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

مزوتراپی: روش، هزینه، عوارض

 

 


 

مزوتراپی یک عمل زیبایی است که در آن مواد درمانی به پوست تزریق می شود. این ممکن است شامل عصاره های گیاهی یا دارویی باشد که به دلایل خاص سلولهای چربی ، ریشه مو ، سلولهای سطح پوست و غیره را هدف قرار می دهد.

- مزوتراپی برای چه استفاده می شود؟

از درمان مزوتراپی می توان برای حل انواع موضوعات مختلف استفاده کرد. این مسائل می تواند از موارد آرایشی و بهداشتی تا برخی موارد پزشکی متفاوت باشد. میزان تأثیر مزوتراپی نیز متفاوت است. نتایج قطعاً در کاهش رسوب چربی موضعی و رشد مجدد مو رضایت بخش است. برخی از اهداف بدست آوردن مزوتراپی عبارتند از:

 مزوتراپی برای درمان سلولیت: سلولیت در اثر عوامل مختلفی از جمله عدم تعادل هورمونی و گردش خون و غیره ایجاد می شود. میزان بیماری را می توان در چهار مرحله مختلف دسته بندی کرد که معمولاً به نحوه ظاهر شدن آن در حالی که در موقعیت های مختلف هستید بستگی دارد. (ایستاده یا دراز کشیده و اگر پوست را نیشگون بگیرید). به منظور حل این مسئله ، معمولاً مزوتراپی برای درمان پوست برای کاهش رسوبات چربی اضافی و بهبود گردش خون ، باعث استحکام بافت پیوندی می شود.

برای درمان رسوبات موضعی چربی: به منظور از بین رفتن میزان چربی ، تزریق مواد خاصی را ایجاد می کند که در مناطق خاصی از بدن علیه چربی کار می کنند. مزوتراپی ظاهراً با تحریک چربی ذخیره شده در سلولهای آزاد شده در حالی که از تجمع چربی جلوگیری می کند ، سلولهای چربی را اصلاح می کند. در مقایسه با لیپوساکشن که یک فرآیند جراحی است ، منظور از مزوتراپی برای کاهش موضعی چربی است که با روش های دیگر حذف آن دشوار است ، مانند دسته های عشق ، چربی زیر ناف شکم یا دو طرف کمر ، زیر چانه. از طرف دیگر لیپوساکشن برای از بین بردن چربی از نواحی وسیعی از بدن مانند باسن ، شکم ، ران و غیره است. برنامه های غذایی و اصلاح سبک زندگی به نتایج مزوتراپی افزوده و از تجمع مجدد چربی جلوگیری می کند.

مجسمه سازی بدن: از مزوتراپی می توان ظاهر پاها ، بازوها ، دست ها ، کمر و شکم را به همراه کانتور بدن و شکل دادن به آن تعریف کرد. برخی از اسیدهای آمینه و ویتامین ها با سفت شدن پوست شل عمل می کنند. این مواد برای از بین بردن اضافی چربی که بیشتر این را تکمیل می کند ، در تزریق گنجانده می شوند.

برای بهبود ظاهر گردن و صورت: در بیشتر مواقع افراد متوجه می شوند که با بالا رفتن سن پوست آنها تعریف و ظاهر جوانی خود را از دست می دهد. این اساساً نتیجه چربی جمع شده ، آسیب ناشی از عوامل دیگر است زیرا نور خورشید باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست ، ایجاد لکه های خورشید ، رنگدانه ها و خطوط ریز می شود. مزوتراپی برای درمان صورت در اینجا با هدف تجدید صورت و گردن از طریق تزریق اسیدهای آمینه خاص و آنتی اکسیدان ها در مناطق خاص انجام می شود. به نظر می رسد این کار با از بین بردن مقدار اضافی چربی رسوب یافته ، سفت شدن پوست و از بین بردن نتایج آسیب پوست در بدن کار می کند. اگرچه نتایج حاصل از جوان سازی پوست موقتی است و باید با کرم های ضد پیری و جوان سازی پوست مناسب تکمیل شود. بهترین نتایج

رشد مو: زنان و مردان به دلیل بیماری معروف به آلوپسی در مراحل مختلف زندگی خود دچار ریزش مو می شوند. این اختلال اغلب می تواند به دلیل سطح بالای دی هیدروتستوترون (DHT) ، تغذیه نامناسب و گردش خون ایجاد شود. برای مقابله با مشکل ریزش مو ، مزوتراپی برای درمان مو ، با بهبود گردش خون ، تأمین مواد مغذی ، فاکتورهای رشد و غیره ، فولیکول های مو را برای رشد مجدد مو در مناطقی از بین می برد که جدیدترین کوکتل تزریقی برای رشد مجدد مواستفاده می شود. درمان ، از طریق روش مزوتراپی به پوست سر تزریق می شود که مستقیماً به ریشه مو رسیده و رشد مجدد مو را تحریک می کند. بنابراین ، در حالی که بسیاری از محصولات را می توان تزریق کرد ، مهم این است که در نهایت چه چیزی تزریق می شود ، که نشان دهنده سود آن است.

درمان با کوکتل مو:  تنظیم فولیکول های موی اپیدرمی با تعامل قدرتمند بین سلول های مزانشیمی و اپیتلیال ایجاد می شود. از این رو فولیکول های مو از چرخه ای از مراحل عبور می کنند ، یعنی. رشد ، گذار ، استراحت و سقوط. سلولهای مزانشیمی فاکتورهای رشد خاصی را ترشح می کنند که محرک نهایی سلولهای اپیتلیال فولیکولی هستند که به نوبه خود تکثیر می شوند و در نتیجه رشد کامل فولیکول های مو ایجاد می شود.

- درمان با کوکتل مو برای درمان ریزش مو

این جدیدترین درمان غیر جراحی رشد مجدد مو است که توسط تیمی از متخصصان پزشکی متخصص ارائه شده است. مخلوطی از فاکتورهای رشد ویژه رشد مو از طریق تزریق چندگانه در مناطق آسیب دیده ، در جلسات ماهانه (8-10) هر کدام درحدود 15 دقیقه و در بازه زمانی 8-10 ماه تزریق می شود. این یک روش درمانی هدفمند است که شامل مولکول های رشد نهایی است ، یعنی: فاکتورهای رشد که مستقیماً در ریشه های مو تجویز می شوند. با عبور از کنار پوست و همچنین موانع خونی ، از این رو ظاهراً باید یک درمان بسیار موثر برای اکثر الگوهای ریزش مو باشد و عملا عاری از عوارض جانبی باشد. این می تواند جایگزینی برای پیوند در مراحل اولیه آلوپسی باشد و همچنین در مواردی که هیچ روش درمانی دیگری موثر نبوده است نیز موثر است.

همچنین می توان از مزوتراپی برای اهداف مختلف پزشکی استفاده کرد. تعداد زیادی از کاربردهای بالقوه وجود دارد. این موارد شامل درمان موارد زیر است:

1. روشن شدن پوست

2. اسپاسم عضلانی

3. آرتروز

4. استرس

5. دیستروفی سمپاتیک رفلکس (RSD)

- مزوتراپی چه مزایایی نسبت به لیپوساکشن برای کاهش چربی دارد؟

برای شروع ، مزوتراپی برخلاف لیپوساکشن که یک عمل جراحی است ، یک روش نسبتاً ساده است. مزوتراپی همچنین از مزایای درمان سلولیت با ایجاد تجزیه آن است ، به طوری که در سایر قسمت های بدن ظاهر نمی شود در حالی که لیپوساکشن سلولیت موجود را حتی بیشتر به چشم می آورد. لیپوساکشن برای مناطق بزرگتر بدن و مزوتراپی فقط در مناطق رسوب چربی موضعی استفاده می شود.

روش درمانی مزوتراپی چیست؟

در کلینیک زیبایی ، درمان شامل تزریق سطحی دارو به ناحیه ای از پوست است که با یک سوزن استاندارد با بیهوشی یا بدون آن درمان می شود. این روش به طور مکرر و در کل سطح پوست تحت درمان با فاصله تزریق حدود یک اینچ انجام می شود. عمق تزریق بسته به علت استفاده از آن متفاوت است. در صورت درمان جوان سازی پوست ، این می تواند بسیار سطحی باشد ، عمیق تر برای تحریک رشد مو و عمیق تر برای انحلال چربی.

تزریقات برای سلولیت و سایر اهداف حل چربی حاوی داروهای حل کننده چربی ، برای رشد مو حاوی فاکتورهای رشد مو و برای حلقه های تیره حاوی فاکتورهای روشن کنندگی پوست هستند. بسته به نوع مصرف ، نتیجه ممکن است 5-15 جلسه یا حتی بیشتر باشد. . هیچ عارضه جانبی گزارش نشده است.

آیا نتایج دائمی هستند؟

خیر ، نتایج مزوتراپی دائمی نیست. این روش را می توان به صورت و در صورت لزوم تکرار کرد ، یا می توان جلسات نگهداری را انجام داد ، یا با داروی مناسب پس از درمان آن را حفظ کرد. در صورت انحلال چربی ، رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی تعیین می کند که آیا مشکل عود کند یا خیر.

آیا مزوتراپی عوارض جانبی دارد؟

هیچ عارضه جانبی طولانی مدت یافت نشده است. با این حال ، بلافاصله پس از عمل ممکن است احساس سوزن سوزن شدن بر روی پوست داشته باشید و ناحیه برای چند روز زخم یا ملتهب شود. به ندرت ، در صورت عدم پیگیری از سنگ شکم دقیق هنگام تزریق ، عفونتهای مایکوباکتریایی غیرمعمول ایجاد می شود.

- نکاتی که فرد باید بخاطر داشته باشد قبل از تصمیم به انجام درمان های ضد پیری چیست؟

1. ترکیبی از سایر روشهای درمانی همراه با مزوتراپی در بیشتر موارد مورد نیاز است ، که بهترین تصمیم گیری توسط پزشک پوست شما انجام می شود.

2. بسته به علائم درمان و کوکتل داروهای تزریقی ، جلسات متعدد لازم است که از 5-15 جلسه متغیر است. حفظ و نگهداری لازم است

3. هر پوستی متفاوت است ، درست مثل هر فردی منحصر به فرد است. فرد باید انتظارات واقع بینانه ای داشته باشد و مجذوب تبلیغات ، نتایج بدست آمده در سایر بیماران ، افراد مشهور و غیره نشود.

4. یک پزشک پوست و زیبایی با سالها تجربه باید پزشک معالج شما باشد.

- درمان با مزوتراپی قبل از عکس ، به نتیجه بیمار مراجعه کنید -

 

 

 

 

 

 

- هزینه درمان با مزوتراپی چقدر است؟

غالباً در زندگی ، خود را نسبت به بدن و ظاهر آن آگاه می بینیم. ما همیشه می خواهیم بهترین حالت را داشته باشیم و احساس خوبی ایجاد کنیم ، اما نقص و نقص ما می تواند مانع آن شود. جراحی زیبایی ابزاری عالی برای تقویت ظاهر و دستیابی به ظاهری است که همیشه امیدوار بوده ایم. مزوتراپی یکی از این روش های زیبایی است که می تواند به ما کمک کند تا با بسیاری از مسائل مانند سلولیت ، رسوبات چربی و ریزش مو مقابله کنیم.

هر عمل زیبایی سرمایه قابل توجهی از پول سخت بدست آمده شماست. اگر تصمیم گرفته اید که به دنبال درمان مزوتراپی باشید ، مایلید که از هزینه های این روش آگاه شوید. هزینه درمان مزوتراپی در مورد شما به منطقه خاص و هدف از درمان مورد نیاز بستگی دارد. قبل از شروع درمان باید روش ، هزینه ها و نتایج را با جزئیات با پزشک در میان بگذارید. همیشه یک پزشک و کلینیک معتبر برای درمان های زیبایی خود انتخاب کنید تا هرگونه عوارض یا خطرات را به حداقل برسانید.

بهشت کلینیک به عنوان یک مرکز عالی پزشکی و پیشرفته برای ارائه طیف گسترده ای از جراحی های زیبایی و ترمیمی ساخته شده است. بنیانگذار ما ، دکتر کاظم محقق، یک متخصص پوست در شهرت و آراستگی بین المللی در بمبئی ، هند است. او با دانش پزشکی و مهارت جراحی خود به چندین بیمار در دستیابی به ظاهری که همیشه مورد نظرشان بوده است کمک کرده است. اگر تصمیم خود را برای انجام تحت درمان با مزوتراپی گذاشته اید ، می توانید مطمئن باشید که بهشت کلینیک بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد