بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی: عوارض، ماندگاری، هزینه، مراقبت های بعدی

تزریق فیلر

 


 

 

آنها گزینه محبوب برای داشتن پوستی چاق ، جوان و صاف هستند. اما آیا آنها ایمن هستند؟ در اینجا راهنمای ما برای فیلرهای پوستی برای مبتدیان است

فیلرهای پوستی. اگر به فکر به دست آوردن آنها هستید ، یا از آنها صحبت کرده اید و می خواهید بیشتر بدانید ، این خلاصه ای از روش زیبایی شما است که برای کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و سایر علائم قابل مشاهده پیری طراحی شده است.

ما با دکتر محقق صحبت کردیم تا میزان کمتری در فیلرهای پوستی ، از آنچه در طول عمل اتفاق می افتد گرفته تا عوارض جانبی و هزینه احتمالی ، دریافت کنیم.

فیلرهای پوستی چه هستند؟

فیلرهای پوستی تزریق های کوچکی از ژل است که به طور معمول از اسید هیالورونیک تشکیل شده و چین و چروک ها را پر می کند و به بافت نرم حجم می دهد. می توانید در قسمت های مختلف صورت خود فیلرهای پوستی داشته باشید: اطراف چشم ، گونه ها ، دهان و خط فک و همچنین پر کننده های لب که مستقیماً در بافت لب قرار دارند.

فیلرهای پوستی چطورکار می کنند؟

فیلرها اساساً حجم از دست رفته را به صورت و قسمت های چاق و چله شما باز می گردانند ، به طوری که خطوط عمیق صاف می شوند. چرا این مورد نیاز است؟ با پیرتر شدن بدن تولید کلاژن و الاستین متوقف می شود که هر دو به ظاهر جوان کمک می کنند.

متخصصان درمورد اینکه چه زمانی کلاژن را از دست می دهیم بحث می کنند ، اما سن به طور کلی مورد توافق 25 سال است. خیلی جوان ، درست است؟ سپس سطح کلاژن و الاستین شما با حدود 2٪ در سال کاهش می یابد و بدن در اواخر دهه بیست سالگی تولید آن را به طور کامل متوقف می کند.

دوام فیلرهای پوستی چقدر است؟

این امر به نحوه واکنش بدن و استفاده از اسید هیالورونیک بستگی دارد ، اما بیشتر پرکننده های پوستی بین شش تا 18 ماه دوام می آورند.

آیا فیلرهای پوستی عوارضی دارند؟

دکتر محقق می گوید: "اشتباه گرفتن عوارض جانبی در واکنش برای مشتریان آسان است ، بنابراین درک اینکه چه عوارضی را می توان انتظار داشت بسیار مهم است." عوارض جانبی موقت - مواردی که پس از تزریق صورت کاملاً طبیعی هستند - می تواند شامل موارد زیر باشد: تورم ، قرمزی و حساسیت.

بعد از عمل کمی احساس ناراحتی ، قرمزی و کبودی کاملاً طبیعی است. واکنشها بلافاصله پس از تزریق سوزن رخ می دهد و می تواند شامل موارد زیر باشد: قرمزی ، تورم ، درد ، خارش ، کبودی و حساسیت به لمس در محل تزریق.

این واکنش ها معمولاً خفیف تا متوسط ​​بوده و معمولاً اندکی پس از تزریق ناپدید می شوند و معمولاً چند روز پس از تزریق در پوست برطرف می شوند.

آیا فیلرهای پوستی درد دارند؟

هنگام تزریق مواد پرکننده به صورت ، ممکن است کمی ناراحتی وجود داشته باشد. اما ما با استفاده از کرم بی حسی قبل از درمان این را به حداقل می رسانیم. برای تسکین بیشتر و کاهش هر چه بیشتر درد ، مواد پرکننده ما حاوی بی حس کننده موضعی از قبل مخلوط شده هستند. '

 

آیا انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد؟

همانطور که در بالا گفتیم ، متداول ترین نوع پرکننده صورت اسید هیالورونیک است ، ماده طبیعی موجود در بسیاری از مناطق بدن از جمله کره چشم ، مفاصل و پوست که می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. مواد پرکننده صورت هیالورونیک به حفظ فرم کمک می کند ، فرورفتگی های پوست را یکنواخت کرده و باعث آبرسانی می شود.

پزشک می افزاید: "پلی کاپرولاکتون" (PCl) یا الانسه Ellanse یکی دیگر از فیلرهای محبوب است که به عنوان محرک کلاژن عمل می کند. ‘هنگامی که در مکان های استراتژیک صورت تزریق می شود ، باعث ایجاد واکنش طبیعی بدن برای تولید کلاژن می شود که نتیجه ماندگارتر شما را فراهم می کند. '

آیا تفاوتی بین بوتاکس و فیلر وجود دارد؟

بله ، 100٪ تفاوت بین بوتاکس و فیلر وجود دارد! بوتاکس عضلات کوچک صورت شما را از ایجاد حرکاتی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند ، متوقف می کند ، در حالی که فیلرهای پوستی از زیر چروک ها جمع می شوند تا صاف شوند و ظاهر جوانی را تقویت کنند. '

هزینه فیلرهای پوستی چقدر است؟

بنابراین فیلرهای پوستی چقدر شما را عقب می اندازند؟ خوب ، این کاملاً به میزان کار شما بستگی دارد ، کدام فیلر را انتخاب می کنید و چه کسی برای اداره آنها می پردازید.

دکتر محقق به ما می گوید: "بدیهی است که هر کلینیک متفاوت است ، اما قیمت اولیه برای پر کننده های صورت معادل 60 دلار برای هر سرنگ است."

برای تهیه فیلرهای پوستی باید به کجا مراجعه کنید؟

اولین چیزی که باید بدانید ، بیش از هر چیز دیگری ، هرگز در نظر داشتن هر نوع درمان تزریقی در آبگرم یا سالن زیبایی نیست.

 

دکتر محقق در این مورد توضیح می دهد: ‘هنگام ساخت چین و چروک ، صورت دارای ساختارهای حساس اساسی مانند اعصاب ، عروق و چشم است. اگر شخصی که فیلر را انجام می دهد ، آموزش ندیده و مراقب نباشد ، خطر آسیب ، عفونت ، انسداد شریان وجود دارد - که منجر به مرگ و زخم بافتی می شود. از این رو انجام کار توسط یک پزشک مجرب که آناتومی صورت را می فهمد و مناطقی را که باید از آنها اجتناب شود ، بسیار مهم است. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد